Fifakaarten.nl streeft er altijd naar om de beste service aan haar klanten te verlenen. Lees hieronder alles over verzending, levering en betaalmethodes.
Wanneer verzenden wij? Hoelang is de levertijd?
Normaalgesproken is de levertijd van een FIFA kaart ongeveer 5 tot 7 werkdagen.
In de praktijk ontvangen de meeste klanten de FIFA kaart na 5 werkdagen. Dit kunnen wij echter niet altijd garanderen.
Heb je een spoedgeval? Met de spoedservice (€10 extra kosten per kaart) kunnen wij de meeste bestellingen binnen 2 werkdagen afleveren. Neem daarvoor even contact met ons op via de Whatsapp contactknop.
Zo komt de levertijd tot stand:
Nadat je de betaling hebt afgerond, gaat ons designteam er voor zorgen dat jouw FIFA kaart binnen 3 werkdagen digitaal bewerkt is. Zo wordt de achtergrond van je afbeeldingen op professionele wijze weggewerkt. Daarna begint het druk- en snijproces, dit kost ongeveer 3 werkdagen. De dag daarna ontvang jij doorgaans jouw FIFA kaart op deurmat.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €5 binnen Nederland en België.
Verzenden naar een ander land? Neem dan even contact met ons op.
In welke landen bezorgt Fifakaarten.nl?
Fifakaarten.nl bezorgt standaard in Nederland en België.
Wil je een card verzenden naar een ander land? Neem dan even contact met ons op, alles is mogelijk.
Betaalmethodes
Bij Fifakaarten.nl kun je veilig en makkelijk betalen met meerdere betaalmethodes. We zijn aangesloten bij iDEAL, de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Maar ook kun je eenvoudig met PayPal en BanContact betalen. Je kiest de betaalmethode die jij wilt gebruiken tijdens het bestellen.
Welke postorderbedrijf bezorgt de pakketten?
Pakketjes worden meestal verzonden met DHL. Zij leveren de pakketjes doorgaans binnen 24 uur na overdracht binnen Nederland en België. Wij behouden echter het recht om zonder enige melding van postorderbedrijf af te wijken.
Retourneren of niet tevreden?
Helaas kunnen wij geen retouren accepteren omdat het een op maat gemaakt product betreft (algemene voorwaarden).
Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, neem dan zo snel mogelijk (het liefst binnen 7 dagen) nadat u uw bestelling heeft ontvangen, contact op met de klantenservice. Dan gaan wij samen opzoek naar een oplossing mits de klacht terecht is.
Let wel, het aanleveren van correcte bestanden is uw verantwoordelijkheid. Technische fouten in het bestand, verkeerde opmaak, (spel)fouten, verkeerde indeling, of bijvoorbeeld lage resolutie bestanden zijn per definitie niet de verantwoordelijkheid van Fifakaarten.nl.
Zorg ervoor dat u zorgvuldig uw ontwerpen nakijkt en fouten verbetert voordat u uw bestelling plaatst.
Kapot product of verkeerde bestelling ontvangen?
Wij doen er alles aan om onze producten in goede staat te verzenden. Is je product echter kapot bij ontvangst? Maak dan duidelijke foto’s en stuur deze naar ons op. Dan vinden wij snel een passende oplossing.
Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er een fout gemaakt? Laat het ons weten per e-mail: klantenservice[at]fifakaarten.nl of gebruik het contactformulier.